واریز نشدن پول از طرف صرافی ایرانی

سلام من چند وقتی بود توی صرافی آنلاین #### فعالیت میکردم. ارز خرید و فروش میکردم. بعد از یک مدت خواستم پولم رو برداشت کنم. ثبت درخواست زدم اما بعد از چند روز هیچ پولی به حساب من واریز نشد. با پشتیبانی صحبت کردم هی گفتن حسابتون محدودیت داره دو سه روز دیگه برطرف میشه اما نشد که نشد. بعد از ۳ روز دوباره درخواست ثبت کردم اما واریز نشد. گذشت و گذشت تا الان که یک هفته و خورده ای گذشته. پشتیبانی سایت دیگه به من جواب نمیده. تلگرام هم که بهشون پیام میدم میگه حسابتون از سمت مدیریت محدودیت داره. هرچقدرم میپرسم چه محدودیتی هیچ حرفی نمیزنه. من الان باید چیکار کنم؟ میشه شکایت کرد؟

اگر در این زمینه نیاز به مشاوره با بهترین وکیل را دارید همین الان با شماره 09151084421 تماس بگیرید یا درخواست‌تان را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

3 پاسخ

  1. با سلام در صورتی که صرافی همچنان نسبت به پیگیری شما بی‌تفاوت است می‌توانید ابتدا از طریق اظهارنامه درخواستتان را برایشان ارسال نموده و اگر به نتیجه نرسیدید از طریق مراجع قضایی طرح دعوا نمایید.
    در مقاله زیر نحوه شکایت از صرافی ارز دیجیتال بیان شده و نمونه شکایت نیز قرار داده شده است که توصیه می‌شود مطالعه بفرمایید:
    https://snejatzadegan.com/crypto-exchange-complaint/

  2. سلام
    از صرافی 0000 پول برداشت کردم قوانین خودش نوشته 5 دقیقه. الان 24 ساعت پول به حساب واریز میشه مال من اما دو روز شد هنوز خبری از پول نیست و نوشته در حال پردازش
    لطفا کمک کنین چرا پول واریز نمیشه

    1. با سلام. علت عدم واریز را باید از خود صرافی پیگیری نمایید. در صورتی که ایشان نسبت به سوالات شما پاسخگو نبوده و همچنان پول شما را واریز نکردند می‌توانید حسب مورد از طریق دادخواست حقوقی یا شکایت کیفری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

مقالات مرتبط

جرم توهین در فضای مجازی

جرم توهین در فضای مجازی

امروزه با فراگیری استفاده از فضای مجازی، بسیاری از جرایم نیز در این بستر به وقوع می‌پیوندند. به عبارت دیگر؛ نحوه

نشر اکاذیب در فضای مجازی

نشر اکاذیب در فضای مجازی 

توسعه فناوری اطلاعات همه‌ی جنبه‌های زندگی ما را در برگرفته و فضای مجازی همچنان محیطی کنترل‌نشده توصیف میشود که تقریبا برای

سوالات مرتبط