اگر کسی بصورت پیامک فحش و ناسزا بگوید میشه ازش شکایت کنیم ،؟

جرم توهین در فضای مجازی
امروزه با فراگیری استفاده از فضای مجازی، بسیاری از جرایم نیز در این بستر به وقوع میپیوندند. به عبارت دیگر؛ نحوه
اگر کسی بصورت پیامک فحش و ناسزا بگوید میشه ازش شکایت کنیم ،؟
با سلام. بله. مطابق ماده 608 قانون مجازات سلامی: “توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک چنانچه موجب حد قذف نباشد (مستوجب) جزای نقدی درجه شش خواهد بود.”
لازم به ذکر است ایجاد مزاحمت نیز به موجب ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی جرم میباشد.
برای طرح شکایت میتوانید از طریق دفاتر خدمات قضایی با شماره موبایلی که از ایشان دارید طرح شکایت کنید.

امروزه با فراگیری استفاده از فضای مجازی، بسیاری از جرایم نیز در این بستر به وقوع میپیوندند. به عبارت دیگر؛ نحوه

توسعه فناوری اطلاعات همهی جنبههای زندگی ما را در برگرفته و فضای مجازی همچنان محیطی کنترلنشده توصیف میشود که تقریبا برای
من رضا حسین و ند دیروز ۲۳/۱۰ /۱۴۰۲بازپرس آزارم کرده ولی دیر فهمیدم الان من چگونه به کمک
سلام من توی یه ربات پول ریختم برای ارز تتر و قرار بود بعد از یک روز با
سلام. دو روز قبل من مبلغ 404usd در کیف پول safepal داشتم که کل دارایی من به یکباره
سلام خسته نباشید.ی پیامک از طریق دوستم حاوی لینک رییس جمهور ارسال شد….من روی لینک زدم اما باز
باسلام بنده یه شماره از خارج کشور به من پیام داد یه سایت به من معرفی کرد خرید