خرید آثار هنری من با اتریوم

سلام. یک مشتری از لندن متقاضی خرید آثار هنری من از طریق nft است. او می‌گوید از طریق سایت https://exploreworldnft.com آثار مرا به 4 اتریوم می‌خرد اما کارمزد 0.5 اتریوم دارد که مبلغ بسیار بالایی است. می‌خواهم مشاوره بگیرم که آیا این سایت کلاهبرداری است یا واقعا می‌توانم اعتماد کنم و کارمزد را بپردازم تا بتوانم 4 اتریوم را دریافت کنم؟

2 پاسخ

  1. با سلام. جهت بررسی اعتبار یک سایت می‌توان به وبسایت https://www.scamadviser.com/ مراجعه کرد. با توجه به تحقیقی که بنده انجام دادم وبسایت https://exploreworldnft.com، به دلایلی مانند نقدهای منفی، استفاده از سرویس‌هایی برای پنهان کردن هویت صاحب وبسایت، وجود درصد بالایی از هرزنامه‌ها و سایت‌های کلاهبرداری توسط ثبت‌کننده، وجود تعداد زیادی از وب‌سایت‌های مشکوک در سرور و.. امتیاز بسیار پایینی برای اعتماد گرفت که نشان می‌دهد به احتمال زیاد یک وبسایت کلاهبرداری است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر یا با مراجعه‌ی مستقیم به وبسایت مذکور بررسی‌ای که در خصوص این سایت انجام گرفت مشاهده کنید:
    https://www.scamadviser.com/check-website/exploreworldnft.com

  2. از طریق همین nft کلاهبرداری برای من اتفاق افتاد، راهی اصلا هست بتونیم از داخل ایران پیگیری و شکایت کنیم بابت کلاهبرداری با nft

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

برای گرفتن مشاوره تخصصی در مورد مسائل تخصصی حقوقی همین حالا وقت مشاوره رزرو کنید.
سایر راه های ارتباطی:

مقالات مرتبط

ضبط صدا جرم است

ضبط صدا و جرایم مرتبط با آن

ضبط صدای سایرین طی ملاقات‌های حضوری و مکالمات تلفنی امری رایج در میان مردم محسوب می‌شود. ضبط صدا برای اهداف گوناگونی

سوالات مرتبط