خرید دوره آموزشی از اینستاگرام

من یک دوره اموزشی از یک پیج اینستا خریدم وقتی دیدم دوره ارزش واقعی مبلغ رو نداره نظرم رو به شخص گفتم و طبق معمول همه که میان میگن وای چه پکیجی من گفتم رضایت ندارم و به پیشنهاد ایشون قرار بر این شد که شماره کارتم رو بدم تا مبلغ عودت داده بشه. سه روز پیش گفتن صبح واریز می کنم به حسابتون وقتی شماره کارت رو همراه با اسم و فامیل دادم از کانال اموزشی اخراج شدم و ضمنا سه روزه که هی میگن امروز می ریزم به حسابتون فردا می ریزم الان کانال شون برام بسته ست که برام کانالشون مهم نیست چون اصلا سطح کارشون حرفه ای نبود ولی الان با مبلغی که بهم برنگشته چه کنم؟
می تونم به پلیس فتا شکایت کنم؟

یک پاسخ

  1. با سلام. پلیس فتا مرجع قضایی نمی‌باشد که برای رسیدگی به شکایت به آن مراجعه کنید. پلیس فتا تنها اقدام به انجام تحقیقات می‌کند و در نهایت با طرح شکایت و رسیدگی دادگاه است که حکم صادر می‌شود آن هم بعد از صرف هزینه و زمان.
    بنابراین توصیه می‌شود ابتدا از طریق مذاکره و مسالمت خواهان عودت مبلغ باشید خصوصا به این خاطر که ایشان با استرداد هزینه شما موافقت دارند. در صورتی که همچنان پول شما را مسترد نکردند می‌توانید اظهارنامه قضایی تنظیم و ارسال کنید و اگر همچنان توجهی نکردند شکایت خود را در دفاتر خدمات قضایی ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

برای گرفتن مشاوره تخصصی در مورد مسائل تخصصی حقوقی همین حالا وقت مشاوره رزرو کنید.
سایر راه های ارتباطی:

مقالات مرتبط

سوالات مرتبط