نام شخص ورمزشخصی طرف

باسلام سال قبل حساب‌های بانکی گوشی موبایل بنده هک شده بود ازطریق اس ام اس وتلگرام. بنده بعد از اینکه بانک مراجعه کردم و مطمعن شدم به دفتر قضایی رفتم و شکایت تنظیم کردم از نااگاهی و سطح سواد پایین و اینکه حساب به نام همسر و فرزندم بود و یک حساب هم اینترنتی در گوشی نصب کرده بودم متن را کاملا اشتباه نوشتم موضوع خریدار خانمم و فروشنده خودم رانوشتم و بعدبه دفتر دادستانی مراجعه کردم و دادستان برگه روی شکایت‌های بنده گذاشت و به پلیس فتا ارجاع نمود و بعد متنی روی شکایت گذاشت که بسیار خطرناک و ترسناک بود بنده از انجایی که متن را اشتباه نوشته بودم پیگیر نشدم ولی پلیس فتا پیگیر موضوع بوده و اینکه اشخاصی که این کار را کرده بودند از موضوع شکایت بنده و خانم مطلع شدند و برگه شکایت اشتباه و متن دادستانی را ازگوشی بنده ربوده و نیز مدارک و فیش‌های تلگرام وغیره نیز احساس میکنم دستشان است. ترس خودم و خانواده و اینکه برایم روشن شده بود خانواده‌ام را نیز از طریق شماره تماس مورد ازار قرار دادند ترسیدم و هیچ اقدامی نکردم ولی کاملان برایم روشن است به کل خانواده اینجانب از طریق مخاطبین و تماس های مشکوک دسترسی دارند. نمیدانم چکار باید بکنم و نیز نام شخصی درپیام‌های خانمم دراوردم بعد از مدت‌ها که نام شخص و رمزشخصی بود که پیگیر نشدم به دلیل اینکه مدتها بعد فهمیده بودم و نیز بعد از ان هم چندین بار پیامک مشکوک شماره‌های مشکوک تماس میگرفتن که خط ایران نبود و یا برای ترساندن اینجانب این کار میکردن نمیدانم حدود یکسال گذشته و این متن اشتباه درمیان مخاطبان اینجانب پخش شده و خیلی خیلی ترس دارم. خواهش میکنم اگر متوجه شدید کمک نمایید. شغل اینجانب قبلان صرافی بود بعد از این مشکلات کاملان تغیر شغل دادم ولی احساس میکنم متن شکایت اشتباه دسشان است و نیز علیه اینجانب و خانواده‌ام اقدام میکنند و اطرافیان را تحریک میکنند که کاملان برام روشن هست.

اگر در این زمینه نیاز به مشاوره با بهترین وکیل را دارید همین الان با شماره 09151084421 تماس بگیرید یا درخواست‌تان را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

یک پاسخ

  1. با سلام. ممنون از همراهی شما. متاسفانه سوال شما نامفهوم بود. برای راهنمایی بهتر سوالتون رو بطور دقیق و شفاف طرح بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

مقالات مرتبط

وکیل جرائم رایانه‌ای در مشهد

وکیل جرایم رایانه‌ای در مشهد

وکیل سعید نجات‌زادگان، وکیل پایه یک دادگستری در مشهد با تمرکز در حوزه حقوق فناوری اطلاعات، بلاکچین و ارزهای دیجیتال خدمات

نشر اکاذیب در فضای مجازی

نشر اکاذیب در فضای مجازی 

توسعه فناوری اطلاعات همه‌ی جنبه‌های زندگی ما را در برگرفته و فضای مجازی همچنان محیطی کنترل‌نشده توصیف میشود که تقریبا برای

سوالات مرتبط