سفته

یک شرکت دانش بنیان برای قرار داد به بنده گفتن ۲۰۰ میلیون سفته بذارین ولی من با سفته دادن مشکل دارم. گفتن شرکت ما تک هست و قراردادهای NDA هست و اینکه شنیدم سفته بر اساس قانون اساسی مشکل داره و قرار داد من ۲ ماهه است بدون بیمه و با حقوق ۱۱میلیون. من بخوام به این شرکت بگم مشکل دارم با سفته. آیا منطقی هست ۲۰۰ میلیون سفته بر اساس این قرارداد؟

اگر در این زمینه نیاز به مشاوره با بهترین وکیل را دارید همین الان با شماره 09151084421 تماس بگیرید یا درخواست‌تان را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

یک پاسخ

  1. با سلام. سفته حسن انجام کار جهت ضمانت و تعهد به حسن انجام کار از سوی شخص برای کارفرما صادر می‌شود و برای جبران خسارتی است که در نتیجه تخلف متعهد متوجه کارفرما می‌گردد. مبلغ سفته بصورت عرفی به میزان حدود خسارتی است که به کارفرما وارد شده و در این خصوص مبلغ مشخصی وجود ندارد. بنابراین ممکن است برآورد خسارت ناشی از تخلف شما به این میزان باشد که برای مبلغ سفته در نظر گرفته‌اند. البته توجه کنید که باید تخلف شما احراز شود تا کارفرما بتواند از طریق سفته خسارت خود را جبران کند.
    توجه نمایید در صورتی که اقدام به صدور سفته کردید حتما بر روی سفته خود عبارت “بابت ضمانت یا بابت حسن انجام کار” را درج نمایید چراکه اگر کارفرما سفته را بدون وجود تخلف اجرا بگذارد، این شمایید که باید ضمانی بودن سفته را اثبات کرده و دادگاه را متقاعد کنید خواهان یا کارفرما، مستحق دریافت وجه سفته نیست. همچنین سفته را بنام و مشخصات گیرنده صادر کرده و اگر شرکت حقوقی است، بنام شرکت صادر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

مقالات مرتبط

نشر اکاذیب در فضای مجازی

نشر اکاذیب در فضای مجازی 

توسعه فناوری اطلاعات همه‌ی جنبه‌های زندگی ما را در برگرفته و فضای مجازی همچنان محیطی کنترل‌نشده توصیف میشود که تقریبا برای

وکیل جرائم رایانه‌ای در مشهد

وکیل جرایم رایانه‌ای در مشهد

وکیل سعید نجات‌زادگان، وکیل پایه یک دادگستری در مشهد با تمرکز در حوزه حقوق فناوری اطلاعات، بلاکچین و ارزهای دیجیتال خدمات

سوالات مرتبط