قرض دادن ارز دیجیتال

با سلام شخصی مقداری پول از طریق ارز دیجیتال از من قرض گرفت اما الان از بازپرداخت آن امتنا میکند .شخص اکنون در شهری دیگر هست و من رسیدی مبنی بر اینکه به او مبلغی پرداخت نموده ام ندارم .

یک پاسخ

  1. با سلام. اگر بتوانید قرض دادن را اثبات کنید، امکان استرداد آن وجود دارد. با استفاده از روش‌های کمی زیرکانه، ممکن است بتوانید در مقابل دیگران یا بطور کتبی از وی اقرار بگیرید و بدین ترتیب، دلیلی قابل اعتنا مبنی بر قرض دادن خود بدست آورید. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

برای گرفتن مشاوره تخصصی در مورد مسائل تخصصی حقوقی همین حالا وقت مشاوره رزرو کنید.
سایر راه های ارتباطی:

مقالات مرتبط

شکایت از کلاهبرداری اینترنتی

نحوه شکایت از کلاهبردار اینترنتی

امروزه استفاده از فضای مجازی و اینترنت در زندگی اکثر مردم تبدیل به امری روزمره و حیاتی شده و انجام بسیاری از امور از برقراری ارتباطات اجتماعی گرفته تا مبادلات مالی، در این بستر به وقوع می‌پیوندد.

به موازات مزایای بی‌شماری که فضای مجازی و اینترنت در تسهیل فعالیت‌ها دارد، جرایم بسیاری نیز در بستر فضای مجازی مانند اینستاگرام، واتس‌اپ، تلگرام و سایر پلتفرم‌ها ارتکاب می‌یابند.

از جمله شایع‌ترین جرایمی که در فضای مجازی شاهد آن هستیم جرم کلاهبرداری اینترنتی است که مجرمان با شگرد‌هایی متنوع و جدید مانند فروش ارز‌های دیجیتال تقلبی یا سرقت اطلاعات حساب بانکی، ضرر‌های زیادی به شهروندان وارد می‌کنند.

در این مطلب نحوه شکایت، میزان مجازات و سایر زوایا حقوقی جرم کلاهبرداری اینترنتی را بررسی خواهیم کرد.

سوالات مرتبط