آیا صرافی ارز دیجیتال بیتکس 24 معتبر است؟

سلام،. من در صرافی. بیتکس 24 حساب کاربری دارم و مدت چند سال با این صرافی کار کرده ام مشکلی نبود تا اینکه هفته قبل مبلغ 9 میلیون تومان برداشت پول ثبت کردم طی این 8 روز تنها جوابی که به من داده اند این است که مشکلات بانکی است محدودیت داریم فعلا باید منتظر بمانید،،،،،. و هیچ کس نیست جوابگو باشد تلفن های شرکت شان هم جواب نمی دهد،. مشکوک شده ام به کلاهبردار ی لطفا راهنمایی کنید چکار کنم؟

6 پاسخ

  1. با سلام و احترام، اینکه یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر است یا خیر، مسئله‌ای قابل تشخیص برای ما و شما نیست. متاسفانه نهادهای ناظر و مسئولین قضایی و انتظامی نیز معمولاً به اخطار در خصوص ریسک‌های این بازار بسنده کرده و ظاهراً هنوز راهکار معتبری برای این مشکل معرفی نکرده‌اند. در هر حال، معاملات ارزهای دیجیتال در ایران همراه با مخاطراتی است که ناگزیر، پیش از ورود به بازار باید آن‌ها را بپذیرید. سابقاً یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران با نام کریپتولند بسته شد و مالباختگان فراوانی، سال‌هاست که به دنبال احقاق حقوقشان هستند و نتیجه‌ی خاصی هم نگرفته‌اند. پیشنهاد می‌کنم همواره از صرافی‌های باسابقه استفاده کنید و هرگز پول یا ارز دیجیتال خود را در صرافی (چه ایرانی و چه خارجی) نگه ندارید. اگر تماس‌های تلفنی بی سرانجام بوده است، می‌توانید با مراجعه‌ی حضوری به آدرس‌های در دسترس، مطالبه‌ی خود را انجام دهید. همچنین در صورت وجود مشکلات بانکی، پول خود را به تتر یا ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کرده و از صرافی‌ خارج کنید.
    لازم به ذکر است این پاسخ مربوط به این صرافی خاص نیست و این اظهارنظر در خصوص کلیه‌ی صرافی‌های داخلی و خارجی قابل توجه است.
    موفق باشید.

  2. بیتکس 24 را نمی توانم بی اعتبار بدانم.. چون محدودیت های بانکی باعث شده نتواند پول کاربران را بدهند و زمانیکه گفتم پولم را نمی توانید بدهید لااقل برگردانید به کیف پول… بیتکس 24 پولم را به کیف پولم برگرداند و مجدد توانستم رمز ارز بخرم و هنوز هم اگر بعد از سه روز پولم را نتوانم برداشت کنم مجبور میشم پولم را خرید کنم یعنی به بیتکس 24 بگم که پولم را به کیف پول بیتکس 24 برگرداند…. خوب نتیجه میگیریم که بیتکس 24 وقتی نتواند پول کاربر را بدهد ولی توانایی برگشت پول به کیف پول را دارد که بتوانیم مجدد رمز ارز خرید کنیم و نگهداری کنیم تا محدودیت بانکی بیتکس 24 برطرف شود و نمی توان به بیتکس 24 تهمت کلاهبرداری زد

    1. با سلام. ممنون از همراهی شما. لطفا اگر در این زمینه سوالی دارید بفرمایید.

  3. منم حدود یکسال هست که پولمو بلوکه کردن و متاسانه هیچ کس جوابگو نیست حداقل نشر بدید تا دیگران به دام اینها نیفتن

    1. با سلام. شما می‌تونید با مدارکی که دارید اقدام به طرح شکایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

برای گرفتن مشاوره تخصصی در مورد مسائل تخصصی حقوقی همین حالا وقت مشاوره رزرو کنید.
سایر راه های ارتباطی:

مقالات مرتبط

سوالات مرتبط