سلام وقت بخیر. بابت جریمه اداره برق ماینر سوال داشتم.
بنده به مدت یک ماه با برق پشت کنتور استخراج میکردم با دو دستگاه، دستگاهها رو گرفتن، برای من ۱۴۰ میلیون تومان قبض صادر شده و اعتراض زدم که من یک ماهه دارم استخراج میکنم. گفتن مدرک بیارید که اجاره نامه و اسکرین شات استخر طبق گفته خود کارشناس ارائه دادم. بازهم بعد از یک ماه همون مبلغ رو مجدد برای من ارسال کردند و مهلت چهار روزه پرداخت دادند. مراحل بعد باید چیکار کنم؟ کجا باید پیگیری کنم؟ این مبلغ رو نپردازم پروندهام به کجا میرسه؟ ایا حق دارند انقدر سر خود برای من جریمه بنویسند؟ درسته طبق قانون تا یکسال فکر میکنم میتونند محاسبه کنند اما بنده یک ماه فعالیت داشتم.

