مسدودی حساب

یه شخصی تو تلگرام گفت تو کار خرید و فروش ارز دیجیتالم ما برای شما پول می‌زنیم شما ۳ درصد سودتو برمی‌داری بعد انتقال می‌دی به آدرس کیف پولی که بهت می‌دیم. ده تومن واریز کرد من فهمیدم کلاهبرداریه شماره کارت داد برگشت زدم فرداش حسابم مسدود شد حالا اون کسی که من ده میلیون رو انتقال دادم هم شماره موبایلش هم اسم و فامیلش هم شماره حسابشو دارم خودش بهم زنگ زد گفت منم قربانی هستم و سرم کلاه رفته ده تومن رو به شما برمی‌گردونم شما هم پول طرفو بده قضیه تموم بشه. بعد چند روز گفت من با پلیس فتا هماهنگ کردم صحبت کردم که با شما تماس می‌گیرن و چند تا سوال می‌کنن ده روز گذشت خبری نشد. اون کسی هم که به حساب من پول زده و شکایت کرده هم پیداش کردم شماره موبایلشم از بانک پیدا کردم و گفتم پول منو که داد منم پول شما رو می‌دم و قضیه تموم میشه.
حسابم از پلیس فتا تهران مسدود شده به مبلغ ۵ میلیون تومن که شاکی هم شماره موبایلشو دارم باهاش صحبت کردم باید اون طرفی که براش ده میلیون رو زدم که خودش قربانی‌ هست پول منو بده تا منم پول طرفو بدم.
مشکل دوم حساب صرافی اکانتم مسدوده.

حالا برای باز کردن اکانت صرافی ompfinex که کار می‌کنم پلیس فتا شهر خودم می‌تونم برم یا اینم حتما باید برم تهران؟ صرافی بهم گفت پلیس فتا باید مستقیم به ما نامه بزنه که ما باز کنیم. مدارک و مستندات بی‌گناهی خودمو چه جوری از چه طریق باید بفرستم؟ پلیس فتا شهر خودم که جوابی نداد گفت باید بری تهران برای رفع مسدودی. زنگ هم زدم پلیس فتا تهران نتیجه نداشت اصلا پاسخگو نیستن.

یک پاسخ

  1. با سلام. از لحاظ حقوقی اگر شما بتوانید مواردی که فرمودید را اثبات نمایید، اصولا مجرم نیستید. اما متاسفانه در رویه دیده می‌شود که به علت فعالیت اقتصادی ناسالمی که داشتید، در برخی موارد دادگاه‌ها فرد را مجرم شناسایی کرده و حکم کلاهبرداری رایانه‌ای یا عناوین مشابه آن صادر می‌کنند.
    با توجه به این مسئله، شما می‌توانید در همان دادسرا اقدام به پرداخت خسارت و اخد رضایت نموده تا پرونده بسته شود. اما برای پیگیری باید از طریق پلیس فتای تهران اقدام نموده و از همانجایی که دستور مسدودی حساب صادر شده باید دستوری برای بازکردن حساب صادر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

برای گرفتن مشاوره تخصصی در مورد مسائل تخصصی حقوقی همین حالا وقت مشاوره رزرو کنید.
سایر راه های ارتباطی:

مقالات مرتبط

سوالات مرتبط