هک حساب

سلام من در یک سایت شماره تلفن دادم و رفتم مرحله بعد که اطلاعات بدم باز شماره تلفن دادم و اسم و نام الکی ولی ایمیل خودم رو دادم چون نماد اینماد داشت که بعداً فهمیدم الکی هست وقتی فهمیدم کار نامیده و اینمادش الکیه لغو اشتراک پیامکی رو زدم آیا میتونه از رو شماره تلفن حساب بانکی رو هم کنه و لازم هست که سیم کارتم رو بسوزونم و شماره تلفن که به بانک دادم و حسابم رو هم عوض کنم ؟

یک پاسخ

  1. با سلام. برای هک حساب هکر نیاز به دسترسی به اطلاعات حساب دارد که عموما از طریق دسترسی به تلفن همراه انجام می‌شود. در صورتی که تنها شماره موبایل خود را وارد سایت کردید امکان هک حساب نمی‌باشد اما توجه کنید که به علت داشتن شماره‌ی شما ممکن است پیامک یا تماس‌های کلاهبرداری دریافت کنید. به همین خاطر توصیه می‌شود به هیچ عنوان اطلاعات حساب خود را وارد لینک‌ها نکرده و از نصب برنامه‌ها تحت عنوان واریز سود سهام عدالت، بردن جایزه، یارانه معیشتی و.. اجتناب کنید. ضمنا اطمینان حاصل کنید که مراحلی که در سایت انجام شد موجب دسترسی هکر به گوشی شما نشده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

برای گرفتن مشاوره تخصصی در مورد مسائل تخصصی حقوقی همین حالا وقت مشاوره رزرو کنید.
سایر راه های ارتباطی:

مقالات مرتبط

ثبت شرکت دانش بنیان

چگونه شرکت دانش بنیان شویم؟

محیط کسب‌و‌کار به طور شگفت‌انگیزی تغییر کرده و بر روی فناوری اطلاعات، زیرساخت‌های تجارت الکترونیک، نرم افزارها، برندها، حق اختراع‌ها، تحقیقات

سوالات مرتبط