هک کیف پول کوینومی

سلام. کیف پول کوینومی من هک شده و ارزهام انتقال پیدا کرده به یک کیف پول دیگه. آیا میشه از طریق فتا پیگیری کرد و اون ارز رو برگرداند؟

یک پاسخ

  1. با سلام. طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت پلیس فتا، امکان طرح شکایت برای جرایم مربوط به ارزهای دیجیتال وجود داره اما به علت پیچیدگی و تخصصی بودن شکایات در حوزه ارزهای دیجیتال، بهتره از کمک مشاوره وکیلی با تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال بهره‌مند بشید.
    البته با توجه به اینکه اصولا و معمولا ارزهای دیجیتال قابل ردیابی نیستند، در اکثر پرونده‌ها امکان ردیابی وجود نداره؛ با این حال، ممکنه با توجه به شرایط پرونده، اگر سارق پرونده رد کوچکی از خودش به جا گذاشته باشه، اون رو پیدا کرد.
    توجه داشته باشیم که در این میان، ممکنه بشه پابلیک آدرس رو از صرافی‌های داخلی استعلام کرد، اما متأسفانه صرافی‌های خارجی اصولا به ایرانی‌ها جواب نمی‌دن.
    ما تو سایت یه مقاله در رابطه با موضوع سرقت ارز دیجیتال داریم که در اون راه‌های پیشگیری از سرقت ارز دیجیتال هم بیان کردیم، پیشنهاد میشه حتما مقاله رو مطالعه بفرمایید: https://snejatzadegan.com/cryptocurrency-theft/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

برای گرفتن مشاوره تخصصی در مورد مسائل تخصصی حقوقی همین حالا وقت مشاوره رزرو کنید.
سایر راه های ارتباطی:

مقالات مرتبط

قرارداد هم بنیانگذاران استارتاپ

قرارداد هم‌بنیان‌گذاران

قرارداد هم‌بنیانگذاران استارتاپ یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین قراردادهایی است که استارتاپ‌ها از ابتدای شکل‌گیری خود به آن نیاز دارند. در

مشاور حقوقی استارتاپ

بهترین وکیل استارتاپ

دنیای پیچیده تجارت و کسب و کار امروزه باعث شده تا هیچ کسب‌و‌کاری از خدمات حقوقی تخصصی در زمینه تجارت بی‌نیاز

سوالات مرتبط