ثبت نشدن پرونده در ثنا

با سلام
من حدود ۱ ماه و نیم هست یک شکایت کردم و بجز پیامک اولیه ثنا در رابطه با اینکه پرونده شما در پلیس فتا ثبت شد و کد پرونده رو ارسال کردن پیامک دیگه‌ای نیومده و بعد من به پلیس فتا مراجعه کردم گفتن پرونده شما رو ۲ هفته پیش به دادسرا فرستادیم ولی هنوز هیچ پیامی از طریق ثنا ارسال نشده واسم. بعد داخل ثنا پیگیری پرونده رو هم که می‌زنم شماره پرونده ک می‌زنم می‌زنه همچین پرونده‌ای وجود ندارد!
جالبیش اینجاست ک پسر دایی بنده که باهم از یک فرد شکایت کرده بودیم (در یک شعبه دیگه شکایت کرده بود از این آقا)، تمامی پیامک‌های ثنا در رابطه با پرونده واسشون ارسال شده و فردا باید به دادسرا بره با اینکه از من دیرتر اقدام به شکایت کرده.

یک پاسخ

  1. با سلام. از طریق دفاتر الکترونیک قضایی می‌توانید پیگیری پیامک ابلاغیه را انجام دهید.
    برای دیدن گردش کار پرونده‌تون هم می‌تونید به سامانه عدل ایران به نشانی adliran.ir مراجعه کنید.
    توضیح اینکه بعد از ورود به این سامانه، گزینه “سامانه اطلاع رسانی با رمز پرونده ” رو انتخاب کنید. در مرحله‌ی بعد “اطلاع رسانی پرونده با رمز پرونده” رو بزنید و سپس شماره ملی و رمز شخصی ورود به سامانه ثنا را که بعد از ثبت‌نام در سامانه ثنا به دست آوردید و رمز یکبار مصرف که به تلفن همراه ارسال می‌شود را وارد کنید.
    در مرحله‌ی بعد شماره پرونده و رمز پرونده (برای دریافت رمز پرونده می‌تونید عدد 2 رو به شماره 1000493 ارسال کنید) رو وارد کنید و گزینه ” روند کار پرونده ” رو انتخاب کنید.
    پیشنهاد میشه مقاله‌ی سایت ما با موضوع “تشریح 6 ابلاغیه پرتکرار” رو مطالعه کنید: https://snejatzadegan.com/adliran/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

برای گرفتن مشاوره تخصصی در مورد مسائل تخصصی حقوقی همین حالا وقت مشاوره رزرو کنید.
سایر راه های ارتباطی:

مقالات مرتبط

سوالات مرتبط